Monday, April 13, 2015

Program Motivasi UPSR 2015

Pada 3 April yang lalu telah diadakan Program Motivasi UPSR 2015. Program ini turut melibatkan ibu bapa murid-murid Tahun 6.

Penceramah jemputan untuk program motivasi ini ialah Tuan Haji Hishamuddin bin Haji Abd Rahman, Ketua Unit Kepimpinan dan Pembangunan Pelajar, Jabatan Hal Ehwal Pelajar, IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan Kuala Lipis.

Penyampaian tuan penceramah sangat menarik minat murid-murid. Bermula dengan cerita-cerita lucu, disulami dengan nyanyian-nyanyian yang menggembirakan semua orang, Tuan Haji Hisham membawa murid-murid menghayati erti kejayaan dan iltizam diri. Alhamdulillah, keinsafan yang terdetik dalam hati setiap murid-murid berjaya menitiskan airmata mereka. semoga ianya mampu menjadi pelonjak ke arah kecemerlangan yang kita semua harapkan.

Tuan Haji Hishamuddin sedang menandatangani buku pelawat.

En. Mohd Fazli bin Abd Hamid, Guru Besar SK Pagar Sasak sedang menyampaikan cenderamata kenang-kenangan. Setinggi penghargaan dan terima kasih kepada Tuan Haji Hishamuddin di atas kesudian hadir ke sekolah kami. Semoga dengan motivasi yang disuntik oleh tuan haji itu, murid-murid Tahun 6 SK Pagar Sasak akan lebih bersungguh-sungguh dalam mengejar kejayaan.

No comments:

Post a Comment